NATIVEMEDIA

Effective & simple webdesign

  • Wat we doen
    • Websites
    • Webshops
    • SEO
    • Social Media
  • Happy clients
  • Bekijk een voorbeeld
  • Prijzen
  • Contact

Adverteren op internet haalt adverteren op tv in

Online adverteren op internet haalt adverteren op televisie in. Dat blijkt uit een onderzoek van Forrester. In 2019 stijgen de uitgaven in online marketing tot 103 miljard dollar terwijl televisiereclame blijft steken op 86 miljard.

Televisie is vandaag nog steeds het belangrijkste reclamemedium maar dit staat onder druk omdat mensen steeds meer uitgesteld kijken en reclame doorspoelen.

mediatijd internet

Consumenten spenderen reeds meer dan de helft van hun vrije tijd online en het belang van TV gaat langzaam achteruit. De reclameuitgaven volgen, er gaat steeds meer budget naar Google advertenties, sociale media en e-mailmarketing.

Lees ook:
  • Online adverteren zit in de lift: uitgaven stijgen met 17%
  • Hoe effectief is adverteren op social media?
  • Kies je voor offline of online marketing?
NATIVEMEDIA
Krijkelberg 7 3272 Messelbroek
BE0504.860.749

Hannah Van de Plas
0497 817 831
hannah@nativemedia.be

Kim Piot
0477 554 750
kim@nativemedia.be