NATIVEMEDIA

Home › Tips & Trends › Wat is goedkoper en werkt beter dan klassieke reclame?

Wat is goedkoper en werkt beter dan klassieke reclame?

“Helpen in plaats van te verkopen” is het credo van contentmarketing. Terwijl je vroeger betaalde om zichtbaar te zijn via reclame moet je er vandaag voor zorgen dat je vindbaar bent via Google. Dat doe je door waardevolle content te produceren. Een interessante blogpost of een handige instructievideo? Alles kan, zolang je maar antwoorden formuleert op vragen van potentiële klanten.

Contentmarketing: 4 redenen om er nu aan te beginnen

In de moderne wereld kan je niet eenzaam achterblijven en koppig communiceren met lei en griffel. Om je zaak in de schijnwerpers te plaatsen, moet je eenvoudigweg het internet op. Om ook nog op te vallen in de dagelijkse lawine van informatie, is contentmarketing de geknipte methode.

Lees ook:
  • Waarom contentmarketing een Twittertegel verdient
  • Contentmarketing is er ook voor kleine bedrijven
  • Wat is inbound marketing?
  • Deel je kennis & trek nieuwe klanten aan
  • Hoezo klanten zitten niet online?
NATIVEMEDIA
Krijkelberg 7 3272 Messelbroek
BE0504.860.749

Kim Piot
0477 554 750
kim@nativemedia.be




Publicaties
      Unizo ZO Magazine
   De Tijd